Müslümanca Banyolar!

Daha öncede belirttiğim gibi Batı kaynaklı dekorasyon önerilerine alternatif sunmak adına Dünya Müslümanlarının evlerinden örnekler paylaşıyorum.

Önceki gönderilerim şöyleydi:
1- Dekorasyona Yeni Bir Bakış!

2- İslami Tarz Ev Dekorasyonu

Şimdi TEMİZLİK İMANIN YARISIDIR diyor, abdest ve guslün önemini vurguluyor ve SU MEDENİYETİ olarak da tanımlanan İslam Medeniyetinin modern banyolarına göz atıyoruz.


Bu ilk resim benim favorim. Böyle aydınlık, otantik, rahatlatıcı ve hijyen hissettirici bir ortam. Ahh ahhh diyorum!


Bunun neresi İslâmî diye sorarsanız eğer FAYANSLARI derim. Ufak gibi görünen ama ortamı çok kuvvetli etkileyen bir ayrıntı.


Duvardaki arapça yazı dikkatinizi çekmiştir galiba. Ne yazıyor bilemiyorum. GU diye başlıyor da...


Bu da etkileyici, mistik bir havası var. Tarz meselesi tabi. Ben birinci de ısrarlıyım hala!

No comments: