Dekorasyona Yeni Bir Bakış!


Ev dekorasyonuna meraklıyımdır. English home tarzı vintage ürünler beni benden geçirir. Tepe Home'da saatlerce durabilirim...

Tüm bunlarla birlikte yeni yeni bazı jetonlarım düşmekte, yeni şeyler düşünmekteyim. English Home adlı dükkanı bilmeden de ben bu tarzı beğeniyorum. Delil olarak 4 yıl önceki gelin çiçeğim ve nikah şekerim bu tarzdı. Ve ben o zamnlar vintage sözünü bile hiç duymamıştım. Yani benim kendi zevkim bu doğrultuda zaten, yani özenti değilim diye düşünüyorum.

AMAAAA şimdi kocaman bir AMA! Bunlar hep BATI kaynaklı tarzlar yani benim deyimimle GAVUR kaynaklı. Zaten bu ürünlerin bazıları bizim yaşayış ve zevkimize hiç uymuyor. Mesela MUDO'da bana afakanlar basıyor, içim kararıyor, asla bana uygun bir tarz değil... Veya İKEA bana çok karışık, çok düz, çok batılı geliyor.

Biz zaten konum olarak da orta milletiz. Hem doğulu hem batılıyız. Ne batı kadar düz hatlıyız ne de Hindistan tarzı aşırı oymalı kakmalıyız.



İşte bu sıralar acaba İSLAMÎ TARZ EV DEKORASYONU NASIL OLUR Kİ? diye düşünceler içindeyim. Burada bu tarz fotolar paylaşacağım ilerleyen günlerde inşallah! Hep batı hep batı sıktı artık! Birinin de bu doğuya el atması gerek. Ben sorumlu blogçu olarak olaya el atıyorum :))




No comments: