Bebekler İçin Ürün Tavsiyesi: ÖNLÜK

Bebeğinizin için nice umutlarla alıp hiç kullanamadığınız ürünler olduğu gibi tepe tepe kullandıklarımız da var elbet. Burada bazı deneyimlerimle annelere yardımcı olmak, fikir vermek istiyorum.

Bebekler için olmazsa olmaz bir gerek ÖNLÜK! Benim oğlan gibi kıpır kıpırsa çocuğunuz normal önlükler sizi kesmemektedir. Ben de IKEA'dan aslında 3-4 yaş çocukları için BOYAMA ÖNLÜĞÜ olarak üretilmiş önlükten aldım. Bir pakette 2 tane var, bir kırmızı bir mavi. Fiyatı da gayet uygun. Çok memnun kalınca bir paket daha aldım :).



ARTILARI:
1-Buluz gibi giyildiğinden vücudun üst kısmını ve kolları kapatıyor. Yeme faslının sonunda önlüğün her tarafındaki izleri görünce "İYİ Kİ GİYDİRMİŞİM YAW!" diyorum sürekli.

2- Kumaşı incecik ve sentetik. Yemekten sonra hemen muslukta yıkıyorum çok kısa sürede kuruyor.

3- Alttaki cep kısmına da kırıntılar veya hızla akan muhallebi halıya ulaşmasan giriyor. Önlükte ALT CEP ÖNEMLİ!

EKSİLERİ:
1- Su geçirmez kumaş değil. Onun için eğer uzun süre karpuz türü ıslak birşey yerse altına geçebiliyor. Öyle durumlarda çok bekletmemek gerekiyor.

2- Bir yaşındaki çocuğa biraz büyük geliyor. Malum yapılış amacı ETKİNLİK ÖNLÜĞÜ ama olsun, bunu pek sorun olarak görmüyorum.

No comments: