İki ay geçmiş ömürden




İki ay olmuş bloguma paylaşım yapmayalı. Çok hızlı ve yoğun geçiyor günler. Bu iki ayda oğluma DİŞ HEDİĞİ yaptık, evimizi taşıdık, oğlum 1 yaşına girdi, kum fırtınası oldu, Fitnısa kaydoldum, KPDS'e başvurdum...

Haa bir de ticarete atıldım :). Oğlum için hazırladığım DİŞ BUĞDAYI süslerini PASAJ'da satılığpa çıkardım. Adana Seyhan'a bir de sipariş hazırlayıp yolladım. Yani ilk defa el emeğimden hem de ilk defa internet üzerinden para kazanmış oldım :). Otur ders çalış madem KPDS'ye yatırdın 40 tl, de mi? Yook olmaz illa böyle garip gurip işler de almalıyım başıma. Pasajıma beklerim :))

Satılık Parti Süsü Setim :)

2 comments:

nohut oda said...

bir kapss magduru daha kolay gelsın:)

nnn said...

Kpss değil, KPDS... Ama ne farkeder? hepimiz ÖSYM mağduruyuz. Hayat biter sınav bitmez :)) ilerde oğlumla beraber de gireceğim inşallah :))))