Benim de Deterjan Kutum Oldu!


Çamaşır makinası şeklindeki detarjan kutularını görmüşsünüzdür. benim ne zamandır almayı planladığın bir şeydi. Kutunun basit ama orjinal ve cici tasarımı gönlümü fethetmişti.

Bahsettiğim ürün şu:
Boyutları 16x16x19 cm. fiyatı 12- 17 tl arası.


AMA......

Dün markette deterjan alacaktık. Ben TÜRK MALI olması hasebiyle BİNGO markasını kullanıyorum çamaşır, bulaşık deterjanı için.

Benim markamın bir de benim isteğim teneke kutuyu promosyon olarak verdiğini görünce ayrıca memnun oldum. Sizlerle de paylaşayım dedim. Ankara Makromarket'te var bundan, başka yerleri bilemiyorum. Ben bir tane daha alacağım inşallah. Biri renkliler biri beyazlar için.


ölçüleri de 25*19*19 cm. Yani piyasadaki kutulardan daha büyük. Tavsiye ederim!



6 comments:

bubenimolsun.blogspot.cm said...

aaa çok güzel bende bu kutuyu istiyordum ve türk markası olması sebebiyle bingo kullanıyorum..deterjanım bitmek üzereydi bi bakayım marketlere:))
bi de ben alırsam dısını daha güzel bişeyle kaplarım:))

nohut oda said...

çok şirinmiş bende tcibo da görmüştüm bir ara ama daha pahalıydı artık sıvı deterjan kullanıyorum ama:(

queen_ff said...

Hım çok güzelmiş.Paylaşım için teşekkür ederiz.ben ilk kez gördüm.Poşetinde durmasından daha güzel görünüyor..

nnn said...

fişte fiyatına baktım sonradan 15.90 tl 4 kg deterjan ile. kutunun fiyatı zaten bu, yani deterjan bedavaya geliyor :)

bubenimolsun, ağanın eli tutulmazmış :)) daha hoş şeyler yapabiliyorsan ne güzel! benim de hep istediğim ama yapamadığım bir şey...

queen-ff: artık devir kutu devri hjerşeyin kutusunu yaptılar :)

nohut oda: sıvı deterjan hangi marka merak ettim?

pnr said...

güle güle kullan... iyi bir alışveriş olmuş, kutu fiyatına ikisi birden... makinam mutfakta olmasaydı bende düşünürdüm, zaten bingo kullanmaya dikkat ediyorum. arielin yerini tutmuyor temizlikte ama malum bazı ürünlere ambargo uyguluyoruz... tutar ya da tutmaz dostluğumuz düşmanlığımız belli olsun maksat

nnn said...

pnr sağolasın, üç beş kişinin boykotuyla pek birşey değişmiyor ama keşke daha büyük katılım olabilse.... Mekke medine de Diyanet'in otellerinde her öğün Coca Cola'nın verildiği bir dünyadayız ne yazık ki...