Tembel Avrat mı?



Bu reyonun ismi ilgi çekici olmakla beraber çok da itici ! Reklamın iyisi kötüsü olmaz derseniz, evet başarılı bir afiş! Ama şahsen ben asla bu yazının altındaki ürünleri almam! Etraftaki herkes bana "tembel avrata bak, cık cık cık..." gözüyle bakar çünkü o esnada veya da ben öyle hissederim!

Ben olsam şöyle bir yazı yazardım "KIYMETLİ HANIMLAR REYONU" altına da not " Sizin gibi kıymetli hanımların sebze yıkamasına, doğramasına gönlümüz razı değil.".

Veya da " ÇİÇEK KADINLAR REYONU" ve notu " Kadınlar çiçektir ve çiçeklerin yemek yapmak için fazla zamanı yoktur."

İşte o zaman bırak çalışan kadını, tembel kadını, en hamarat kadınlar bile reyona hücum eder!

2 comments:

Anonymous said...

yazi ilginc gercektende. ama sana katiliyorum bende herhalde o yazi orda dura dura gidipde bisey almam :))

nnn said...

şerife ye: bizim de bir kadınlık gururumuz var yani de mi :))