Pepee'den İnleyen Nağmeler

Pepee'nin şarkıları meşhur malumunuz. Ama ilk kez benim dikkatimi ILGAZ ANADOLUNUN SEN YÜCE... şarkısı ile çekti. İlkokul 5'e giden yiğenim büyük bir zevkle şarkıya eşlik etti ve ilerleyen günlerde bu şarkıyı dilinden düşürmedi. "İŞTE BUDUR!" dedim kendi kendime. Bizim millettimizden bir çizgi film karakteri, bizim coğrafyamız, bizim şarkılarımız! Ülkemizde ILGAZ diye bir dağ olduğunu pek çok çocuk Pepee sayesinde öğrenmiş oldu!


Ben bunun sevincini yaşarken bir ikincisi çıktı piyasaya; ÇAY ELİNDEN ÖTEYE GİDELİM... Hem de horon tepiyor Pepee ! Yiğenim bu kez de bunu doladı diline! Geçende de halay çekiyordu, GÖĞSÜME VURA VURA ÇÜĞRÜTTÜM SOL YANIM HEY diyerekten...

İşte bu yüzden seviyorum Pepee'yi. TRT'yi de tebrik ediyor, saygılarımı iletiyorum yetkililere. Bu ülke güzel yapımları hak ediyor. Ve kaliteli yapımlar halk tarafından sahipleniyor. Bunun en güzel örneği Pepee. Gavurca değil, özenti değil!

Anaokulu seviyesine yönelik olmasına rağmen 5'e giden yiğenim de izliyor Pepee'yi, biz büyükler de izliyoruz valla ne yalan söyliyim şimdi :)


Ama eşimle benim en sık söylediğimiz şarkı: iki ekmek aldım, eve gidiyorum...

En eğitici bulduğum şarkı ise: Çişimiz tuvalette...

No comments: