Bebeğe Hazırlık

Şu an bebeğim 6 aylık. Ama elbette her anne adayı gibi hamileliğimde bebek için hazırlıklar yaptım. Hamilelikte hele de ilk bebeğiniz ise bazı gereksiz şeyleri de alabiliyor insan. Hem özeniyor her şey tam olsun istiyor yavrucağı için hem de deneyimsizlikten dolayı bazen abartabiliyor olayı.

Ben bloglarda bebeğime ŞUNU aldım AAA BAKIN BUNU DA ALDIM diye nispet yapar gibi yayın yapmaya karşıyım. Fakat annelere ve anne adaylarına fikir vermesi açısından, deneyimlerimi aktarmak maksadıyla bazı paylaşımlarda bulunacağım.




A: Bebedor Bebekler için özel üretilmiş kulak çöpü
B: Bebedor Tırnak Makası
C: Nuby Burun aspiratörü
D: Bebeğin alt temizliği için PAMUK
E: Alt temizliği için yenidoğan özel ISLAK PAMUKLU MENDİL

NOT: BU fotoğrafı hamile iken çekmiştim. Hamileyken bebek hazırlıklarınızın fotosunu çekmenizi öneririm. Belgesel niteliğinde, güzel anı fotoğrafları oluyor!

Bir de burada yazdığım ürünleri daha ayrıntılı tanıtmayı düşünüyorum ilerleyen günlerde.

No comments: